Alltså seriöst!??!

Hur lyckas man Lonán??
För er som inte fattade så hamnade min kära pojkvän i fyllecell i lördags. Kändes inte särskilt nödvändigt...
Ska man inte kunna lämna honom ensam en sekund utan att han återigen super sig alldeles för full? Jag måste ju få umgås med mina kompisar ibland, men tydligen så funkar inte det med en kille som uppför sig som en barnunge. Du kan ju ringa mig när du tänkt över detta Lonán.

Varför jag inte bloggat de senaste dagarna??? Har varit för mycket plugg, och jag pluggar bara när jag verkligen måste...!

Bye suckers :*
/Irma

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tänk bara på att du har bara ett liv och kan bara leva ditt eget.



Sköt om dig.

2010-05-25 @ 22:48:34
URL: http://blog.odesus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0