This sucks, for real this time

Fast i Irland...... Morsan blev så jävla sur efter att jag hamnade i fyllecellen så hon satte mig på första bästa plan till farsan i Irland. Han har jävligt högt temprament och tog min dator och telefon, helvette var surt det är att inte kunna komma i kontakt med någon där hemma. Men som tur va lyckades jag sno syrrans dator, hittade en massa roligt på den också. Tydligen håller hon på att snacka shit om mig med nån jävla Liv, får ta tag i det innan jag far hem igen!

Till Irma: Kanske det inte var det smartaste jag gjort, jag kommer hem igen till helgen, vi få ta det då.

The hell with u. Lonán

Kommentarer
Postat av: A Z R A !

sv: haha ja :D

ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? =)

2010-05-29 @ 15:44:22
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

Irland e najs ju :O

2010-05-30 @ 16:44:24
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: It's a boy girl thing - Lonán

Sv. VevveAndersson



Kanske som turist, men testa att vara fast där som en jävla fånge...

2010-06-24 @ 13:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0